Agenda Telefônica

Thursday, January 08, 2009

Address Book

Uma amiga pediu-me uma agenda telefônica para a loja dela (de alimentos prontos). Ela só pediu-me que fosse nas cores da loja: Verde, Laranja e Branco. Achei que seria bom também ter o Logo dela... Prátika - Agilidades Alimentícias. Este foi o resultado:
A friend asked me an address book for her store (fast food). She only asked me to make it using her store colors: Green, Orange and White. I consider that use her logo would be very good too... Prátika - Agilidades Alimentícias. This is the result:


E detalhe do logo:
And the Logo detail:

Gostei muito desta agenda... Acho que farei uma para mim também - rsss
I liked too much this address book... I think I'll make one for me too - lol

Ahhh!!! Quem quiser conhecer o site dela (feito por meu marido - um de seus sites), clique aqui.
Ahhh!!! Those who wants to know her website (made by my husband - one of his sites), click here (but both are just in Portuguese)

Obrigada por sua visita e comentários.
Thanks for your visit and coments.

Abraços
Hugs

You Might Also Like

7 comentários/comments

Quem me acompanha...

CTs I designed for in the past:

Paper Planes Designs

Binty Designs

Chocolate Geranium Digital Design

4Studio Design.Works

AWP - Designs by Vicki

Natal Durante o Ano Todo