Projeto 365 - Semana 03; e mais um selinho...

Sunday, January 25, 2009

Project 365 - Week 03; and another award...

18 a 24 de Janeiro...
18 to 24 / January...

Pois bem... O ano está passando rápido... A 3a semana já acabou. E, aqui estão minhas fotos, em um LO digital para esta semana...
Very well... The year is going toooo fast... The 3rd week is already over. And, here are my pictures, in a Digital LO for this week:

Paper & Embellishments: Kit Faded Memories (by Kim's Scrappin')
Alphas: Kit Autumn Splendor (by Beth Long)

Creio que uma foto merece comentário extra: Dia 18 - Quebra-cabeças. Minha irmã trouxe dos EUA um cubo quebra-cabeças para meu fiotinho. E, acreditem: ele monta tudo, inclusive o cubo! Como minha irmã diz: Meu pequeno Einstein...
I do believe a picture deserves an extra comment: Day 18 - Puzzle. My sister bring from USA a cube-puzzle for my baby son. And, believe: he is already able go complete it! As my sister says: My little Einstein...


Bem... Mudando de assunto, ganhei outro selinho, desta vez, da Fabi Ormerod.
Well... Changing the subject, I received another award, this time, from Fabi Ormerod.

Gostei muito, Fabi! Muito obrigada!
I love it, Fabi! Thanks a lot!


Não sei exatamente as regras dele, mas pelo tema, Amizade, gostaria de oferecê-lo a algumas amigas, que fiz neste mundo Scrap (a Fabi repassou para 3 amigas. Farei o mesmo):
I do not know its exactly rules, but due to its subject, Friendship, I would like to tive it to some friends, who I know in this Scrap-world (Fabi sent it to 3 friends. I am going to do the same):

Cristina Tronco

Elizabeth Roessle

Renata Pacheco

Queria dá-lo para outras amigas (que também se tornaram muito especiais para mim), mas como me propus a seguir a regra de quem me passou o selinho, escolhi somente estas amigas, pois elas têm me acompanhado, incentivado, "brincado" comigo, mais próximas, desde o meu início no Scrap...
I would like to tive it to other friends (who are became very special for me too), but considering that I proposed to myself to follow the rules from who sent me it, I choose only these friends, because they are close by my side since I started at scrap...

Bem... É isso, pessoal!
That's all, folks!

Obrigada por sua visita!
Thanks for stopping by!

Abraços!
Hugs!

You Might Also Like

7 comentários/comments

Quem me acompanha...

CTs I designed for in the past:

Paper Planes Designs

Binty Designs

Chocolate Geranium Digital Design

4Studio Design.Works

AWP - Designs by Vicki

Natal Durante o Ano Todo