Pieces of me

Wednesday, April 29, 2009

Ainda completando a série de lifts do TD 2008 do SBB... Este, foi um lift da Ana Carolina Mendes (lo: Pedaços de mim). Eu simplesmente amei a forma como ela cortou a foto e usou os quadradinhos neste LO clean, de um CJ...
I'm still posting the SBB TD 2008 lifts serie... This was a lift from Ana Carolina Mendes (LO: Pieces of me - in Portuguese). I simply love the way she cut the picture and used the small squares in this clean LO, for a CJ...


As flores, eu ganhei de uma amiga, e este papel de base é fantástico (da Nectar). E a foto, foi para um dos desafios que está rolando no SBB (Peek - Portrait of the Week - nesta semana, precisávamos tirar fotos com flores - eu use as mesmas flores que posteriormente coloquei no LO...)
The flowers I received from a friend, and this paper I used as base is amazing (from Nectar). And the picture was taken for another SBB Challenge (Peek - Portrait of the Week - in this week, we should take a picture of us with flowers - I used the same flowers I used after in the LO...)

Ana Carolina, foi um prazer liftar este LO!
Ana Carolina, it was a pleasure lift this LO!

Espero que vocês também gostem!
I hope you like it too!


Aproveitando, amanhã é o último dia para quem quiser fazer o Mini no Rolinho (que postei aqui) e participar de um dos sorteios de aniversário do meu blog.
And, tomorrow is the last day for those who wants to make the Mini in the Roll (I posted here), and try to receive a prize (which I will raffle), celebrating my blog first anniversary.


Abraços!
Hugs!

You Might Also Like

2 comentários/comments

Quem me acompanha...

CTs I designed for in the past:

Paper Planes Designs

Binty Designs

Chocolate Geranium Digital Design

4Studio Design.Works

AWP - Designs by Vicki

Natal Durante o Ano Todo