You with me...

Wednesday, April 15, 2009

Um LO, sem compromisso, sem desafios, só pelo prazer de fazer scrap, para um álbum pessoal... Que, deixarei para meu fiote... Com certeza, tem uma cartinha para ele - para ELE! rsss
A LO, without commitment, without challenge, just for fun, to make scrap, to my personal album, which I will left for my little son... For sure, there is a letter for him - for HIM! LOL

Um lift de Nic Howard (desculpem-me... Não lembro seu blog).
A lift from Nic Howard (sorry... I don't remember her blog).


As florzinhas e a renda, eu ganhei da Cris Tronco. Um charme, não?!
The flowers and the lace were gifts from Cris Tronco. They are amazing, aren't they?


E, aproveitando, amanhã, faz 1 ano que fiz minha primeira postagem. Fiquem alertas! Neste próximo mês (de 15 de abril a 15 de maio de 2009), que passar por aqui (e deixar uma mensagem), pode ter surpresa no final. O que?! Surpresa... Pode ser até que alguma surpresa aconteça antes de maio... rsss
And, taking advantage of this post, tomorrow is my first post 1st year. Pay attention! In this next month (from April 15th, until May 15h - 2009), who pass here (and left a message, of course), can have a surprise. What will it be? A surprise... Maybe, some of them happens before May... LOL

Obrigada por sua visita!
Thanks for stopping by!

Abraços!
Hugs!

You Might Also Like

8 comentários/comments

Quem me acompanha...

CTs I designed for in the past:

Paper Planes Designs

Binty Designs

Chocolate Geranium Digital Design

4Studio Design.Works

AWP - Designs by Vicki

Natal Durante o Ano Todo