Selinhos...

Wednesday, November 11, 2009

Awards...

Eu já devia ter postado alguns destes selinhos, mas...
I should have already posted some of these awards, but...

Tudo bem. Agora estou postando.
Alright. Now I'm doint it.

Este, recebi da Carla Prediger e da Daniela Moura:
This one, I received from Carla Prediger and from Daniela Moura:


E estes dois, eu recebi da Daniela Moura:
And these, I received from Daniela Moura:



Não vou "dá-los" a ninguém agora, mas depois eu volto para fazê-lo.
I'll not give them to anyone now, but soon I'll be back to do it.

Obrigada, meninas!
Thanks, girls!

You Might Also Like

0 comentários/comments

Quem me acompanha...

CTs I designed for in the past:

Paper Planes Designs

Binty Designs

Chocolate Geranium Digital Design

4Studio Design.Works

AWP - Designs by Vicki

Natal Durante o Ano Todo