Foto - Composição

Tuesday, June 27, 2017

Photo - Composition


Uma das técnicas de Composição Criativas que vi no Vídeo 06 do Módulo 03 do IPA fala sobre Padrões, fotos abstratas.
One of the Creative Composition Techniques  that I learned on IPA Module 03, Video 06, talks about Patterns, abstract photos.

Então, enquanto esperava meu filho em sua aula de Piano, resolvi brincar com meu iPhone e o piso da escola.
So, while waiting for my son in his Piano class, I decided to play a little with my iPhone and the School floor:



  

   


E, não resisti... Ainda não vi o módulo sobre Edição, mas resolvi fazer alguns testes... Devo dizer que gostei.
And, I did not resist... I still did not watch the Module about Editing, but I decided to make some tests... I admit: I like it.



Para edição, usei o App SnapSeed, e para a marca d'água com meu nome, usei o App Mix on Pix.
For editing, I used SnapSeed App, and for the watermark with my name, I used Mix on Pix App.

Por hoje é só. Na próxima postagem, eu volto com a página destas fotos.
For now, that is it. In the next post, I will share with you the page for these photos.

Até lá!
See you then!

XoXo

You Might Also Like

0 comentários/comments

Quem me acompanha...

CTs I designed for in the past:

Paper Planes Designs

Binty Designs

Chocolate Geranium Digital Design

4Studio Design.Works

AWP - Designs by Vicki

Natal Durante o Ano Todo