Our Last Summer

Friday, June 30, 2017

Quando eu fiz esta página, eu a fiz com meu avô em mente... toda vez que eu ouvia esta música do ABBA ("Our Last Summer"), eu me lembrava dele. Hoje, as memórias associadas à música cresceram - lembro-me do meu pai também, que faleceu em 2014... Sinto muita saudade deles. E lembro-me dos bons momentos que passamos juntos.
When I first created this page, I did so remembering my Grandfather...  everytime I listened to this song of ABBA ("Our Last Summer"), I remembered him. Today, the memories related to this song are bigger - I remember my Father too, who passed in 2014... I miss them both a lot. And I recall the good moments we had together.




Song: Our Last Summer (ABBA) Journaling: August 1978. This was not our last summer... We had another 9 summers full of fun, of joy... He left soon... too soon if you ask me. But scenes like this one are to me, "Memories that remain".
>> O journaling está em inglês na página. Traduzindo para o Português: Agosot de 1979. Este não foi nosso último verão... Tivemos outros 9 verões cheio de diversão, de alegria... Ele foi embora cedo.. muito cedo se você me perguntar. Mas, cenas como esta são para mim, memórias que ficaram.


Kit Memories, by Deca Designs
Kit Cream Soda Crazy, by sharia Braxton
Papers Bountiful, by Sherri Tierney
Papers Basically Neutral, by Sherri Tierney
Element - Stitch Me: Basic Neutral, by Eva Kipler
Fonts: Pristina, Segoe Print and CK Alis Writing


Obrigada por sua visita! Te vejo no próximo post!
Thanks for stopping by! See you on next post!


 XoXo

You Might Also Like

0 comentários/comments

Quem me acompanha...

CTs I designed for in the past:

Paper Planes Designs

Binty Designs

Chocolate Geranium Digital Design

4Studio Design.Works

AWP - Designs by Vicki

Natal Durante o Ano Todo