Tags - recontando uma história... (Parte 1)

Thursday, June 08, 2017

Tags - retelling a history... (Part 1)


Há algum tempo, participei de um desafio de Tags, proposto pela Cris Tronco. Como postei as tags no meu blog de Scrap Digital, e agora resolver consolidar tudo neste, resolvi mostrar as tags que mais gostei...
Sometime ago, I participated in a Tag challenge, proposed by Cris Tronco. Considering that I posted all the tags in my Blog of Digital Scrap, and now, I decided to consolidate all my blogs in this one, I am going to post the tags I liked the most:


1. Qual é o seu nome?
1. What is your name? 
 
  
Kit Just Imagine, by Connie Prince
Mix Stitches - by BCD
Alpha Zique-Zaque, by Ângela Cristina Designs 
 
 
2. Qual a minha idade?
2. How old am I?
 
OK... Isso já faz tempo, eu admito...
Ok... That was long ago, I admit... 
 
Apple Pie Kit, by Project B Designs
Crossword Alpha, by Lucky Smith Designs


3. Uma música
3. A song

Eu gosto de dizer que minha vida tem trilha sonora... Cada fase tem uma música diferente. Essa era a música daquela fase. Outras já vieram e já passaram...
I like to say that my life has soundtrack... Each phase has a different song. This was that phase' song. Other have come and gone...
 
Kit In Symphony, by Winnie Wang (Charlize Creations)
Font CK Alis Writing

 
 
4. Hobby
4. Hobby 

OK... Este não mudou muito desde aquela época - só faltou acrescentar Scrapbook / Trabalhos Manuais em papel...
OK... This has not change a lot since then... maybe it is only missing to add Scrapbook / Paper Handcraft...
 
Kit Click, by Angel Hartline Designs
Kit Symphony, by Winnie Wang (Charlize Creations)
Font Metacopy Plain.

 
 
5. Estação do Ano preferida
5. Favorite season

Esta continua a mesma: Outono!
This is still the same: Autumn/Fall!
 
Kit Mmm, Fall, ES Mega Kit


6. Bebida que mais gosto
6. The drink I like the most
 
Kit Coffee Break, by Sherri Tierney
Técnica: Papel queimado (digital)
Technique: Burned paper (digital)



7. Comida que mais gosto - já que já falei da bebida...
7. The food I like the most - considering that I have already mentioned the drink...

Quem me conhece, sabe que gosto de comer de tudo... E gosto de experimentar coisas novas. Mas a Culinária Italiana sempre tem o seu cantinho especial e querido...
Whoever knows me, knows that I like to eat of everything... And that I like to try new things. But the Italian cosine has its own special and dear place...
 
Kit Apple Pie, by Project B
Paper Basically Neutral, by Sherry Tierney
Fonts: 20 Cents Marker, Angelina, Anke Calligraphic, CK Alis Writing, Croobie, LD Soccer Mom and Mistral Regular.

Palavra "Comida" escrita em vários idiomas: Português, Inglês, Italiano, Francês, Alemão, Espanhol, Hebraico, Japonês, Chinês e Árabe



OK...  Por enquanto é isso. Semana que vem eu posto a 2a parte...
OK... For now, that is it. Next week I post the 2nd Part...

Pessoalmente, estou achando bem legal essa visita ao passado... Rever minhas páginas digitais de alguns anos, repensar o que eu fiz, como faria diferente, e o que manteria... Um bom exercício... Talvez, com tempo, até pense em a re-leitura delas...
Personally, I think this memory lane visit quite interesting... To review my digital pages from few years ago, to think what I did, and how I would do different now, and what I would keep... A good exercise... Maybe, with a little time, I may think on re-creating some pages...

É isso. Espero que você goste de ler este post, tanto quanto eu gostei de criá-lo.
That is it. I hope you enjoy reading this post, as much as I liked writing it.

Até a próxima!
See you soon!
 
XoXo

You Might Also Like

0 comentários/comments

Quem me acompanha...

CTs I designed for in the past:

Paper Planes Designs

Binty Designs

Chocolate Geranium Digital Design

4Studio Design.Works

AWP - Designs by Vicki

Natal Durante o Ano Todo