Tags - recontando uma história... (Parte 2)

Thursday, June 15, 2017

Tags - retelling a history... (Part 2)


Neste post, eu comecei a postar as Tags que fiz para um desafio.
In this post, I started to post the Tags I created for a challenge.

Agora, vou postar a 2a parte:
Now, I am going to post the 2nd part:


9. Coleção
9. Collection

Desde que eu era criança, eu coleciono alguma coisa (quem nunca?). Primeiro, Papeis de Carta, depois borrachas diferentes, Cartões Telefônicos, Cartões Postais, Lapiseiras, Canetas Tinteiro e até algumas moedas (em memória ao meu avô). Algumas destas, tenho até hoje!
Since I was a child, I collect something (who never did?). First, it was Decorated letterheads then different erases, Calling Cards, Postcards, Mechanical Pencils, Fountain Pen, and even some coins (in my grandfather's memory). Some of them, I still have today!

Como precisava escolher uma para a Tag, escolhi Cartões Postais.
As I needed to choose one for the Tag, I chose Postcards.


 Kit You've got mail, by Bella Gypsy


10. Meu sonho
10. My dream

Como as coleções, os sonhos foram mudando ao longo dos dias, meses e anos... Este, era um sonho (ainda é), mas não o vejo mais como algo a buscar, de fato...
As it was for the collections, the dreams change through the days, months and years... This was a dream (it still is), but I do not see it as something to move towards, in fact...


Kit In Symphony, by Charlize Creations



11. Seriado Favorito
11. Favorite TV Show

Este, não mudou - apesar da série ter acabado este ano, na 12a Temporada.
This has not changed - despite of the fact that it ended this year, in the 12th Season.


Kit Daily Inspiration, by Connie Prince
Font Bambino



12. Filme Favorito
12. Favorite Movie

Outra coisa que mudou desde aquela época. Continuo gostando deste filme, mas tantos outros vieram, como Rei Arthur, 10 Coisas que odeio em você, A Saga Crepúsculo, Jornada nas Estrelas (qualquer filme e série!), Pompeia, Idiocracia, Contato, Exterminador do Futuro - Genesis...
This is another thing that changed since then. I still like this movie, but so many other have come, as King Arthur, 10 Things I Hate about you, The Twilight Saga, Star Trek (any move and TV Show!), Pompeii, Idiocracy, Contact, Terminator - Genesys...





13. Livro Favorito
13. Favorite Book

Sem dúvida!
Without doubts!


Kit Daily Inspiration, by Connie Prince
Font: Kaiserzeit Gotish



14. O que me lembra a infância?
14. What does remind me of childhood?

Sim, sou velha!
Yes, I am old!

Kit Happiness Happens, by Connie Prince
Font A Start is Born



15. O que me lembra da Adolescência?
15. What does remind me of teen years?

Pode parecer estranho, mas esse "monstrinho" me lembra minha adolescência... Eu costumava desenhar ele em todo lugar!
It may sounds weird, but this "little monster" reminds me of my teen years... I used to draw it everywhere!


Kit Felt Toys, by Helena Monteiro Designs
Font 20 Cents Marker


16. Minha cor favorita
16. My favorite color

Quem me conhece, sabe que direi preto... Mas, pelo bem das Tags, escolhi por outras, que também gosto um pouco...
Whoever knows me, knows that I will say black... But, for the sake of the Tags, I chose other colors, that I also like, a little...


Kit Clear View, by Project B
Alpha Newsprint, by Angie Kovacs



OK. Estas foram as tags que criei. O que você achou?
OK. These are the tags I created. What do you think?

Obrigada por sua visita e comentário. Até o próximo post!
Thanks for your visit and comment. Till the next post!

XoXo

You Might Also Like

0 comentários/comments

Quem me acompanha...

CTs I designed for in the past:

Paper Planes Designs

Binty Designs

Chocolate Geranium Digital Design

4Studio Design.Works

AWP - Designs by Vicki

Natal Durante o Ano Todo